FAQ

Nejčastější dotazy

Potřebujete poradit při nákupu jízdenek či přepravě na lanovkách SkiResortu? Než zavoláte na naši infolinku, zkuste prosím kouknout, jestli odpověď na vaši otázku nebude mezi nejčastějšími dotazy. 

 

Provoz letních lanovek SkiResortu

Provoz letních lanovek SkiResortu

V kolik jede poslední lanovka?

Pokud jede lanovka do 18 hodin, pak na poslední jízdu vyjíždí právě v 18 hodin. Odveze všechny, kteří jsou aktuálně na nástupišti na horní i dolní stanici. Provozní doba jednotlivých lanovek je různá. 

 

Opravdu jede lanovka každou hodinu?

V každou celou odbavíme všechny cestující, kteří mají platnou jízdenku a jsou na nástupišti. Jakmile se nástupiště vyprázdní, lanovka se zastaví a následně je znovu v provozu v celou hodinu. Pokud ve frekventované dny chodí návštěvníci postupně a nástupiště se nevyprázdní, jede lanovka bez přerušení. 

 

Převážíte lanovkou vlastní elektrokola, či běžná kola?  

Všechna kola převážíme letními lanovkami bezplatně. Černohorský Express vozí kola uvnitř kabinek. Na sedačkových lanovkách jsou kola i elektrokola zavěšené na konstrukci sedačky. U elektrokol si před přepravou prosím vyndejte baterii, ulehčíte tím práci naší obsluze.

 

Převážíte kočárky či vozíky pro dítě, nebo více dětí?

Vozíky i kočárky převážíme bezplatně. Zvládneme převést i větší vozíky pro dvě děti. Vozíky i kočárky se převáží v kabince, nebo na samostatné sedačce. Zejména při přepravě na sedačce je třeba vyndat z kočárků všechny volně uložené věci, které by během přepravy mohly vypadnout. V kočárku během přepravy nesmí být ani děti. U menších dětí doporučujeme vzít si je do nosítka nebo šátku na břicho.  

 

Přepravujete na lanovkách pejsky? 

Psy přepravujeme bezplatně na všech letních lanovkách. Pes musí mít vodítko a náhubek po celou dobu přepravy, stejně jako je to běžné v autobuse, nebo ve vlaku. Za bezpečnost přepravovaného zvířete odpovídá majitel.

 

Musí skupina rezervovat jízdu na lanovce předem? 

Ani větší skupiny nepotřebují pro přepravu lanovkou rezervaci, pokud jde o přepravu v běžné provozní době. 

 

Lze si objednat mimořádnou jízdu lanovky? 

Mimo běžnou provozní dobu je možné sjednat mimořádnou jízdu lanovky, která je zpoplatněná. Pro více informací kontaktujte obchod@skiresort.cz

 

Jak je to s přepravou vozíčkářů a ZTP 

Přeprava vozíků včetně těch elektrických je možná v kabinkové lanovce. Díky nájezdové rampě na dolní i horní stanici dokážeme na Černou horu vyvést i zákazníka s velkým pohybovým omezením. Přepravu elektrického vozíku je třeba hlásit obsluze při příchodu k odjezdu. Přeprava vozíku je zdarma. Neposkytujeme zvýhodněné jízdné pro majitele ZTP průkazů ani pro jejich doprovod.

Na sedačkových lanovkách přepravujeme pouze běžné vozíky bez elektrického pohonu, kdy vozík je vyvezen na samostatné sedačce. Handicapovaná osoba ale musí být schopná na lanovku sama nastoupit a z lanovky vystoupit.  

Zákazníci s kartou ZTP nemají cenové zvýhodnění na jízdném ani parkování. Zpoplatněná je i přeprava doprovodu.  

 

Musí platit jízdné na lanovku malé děti?

Děti do 6 let vozíme zdarma, přesněji ty, které se narodily v roce 2018 nebo jsou mladší. K jízdě nepotřebují jízdenku, pro vstup do placeného prostoru používají dětské vchody. 
 

Kolikamístné jsou lanovky?

Kabinka lanovky Černohorský Express má 8 míst.
Sedačka lanovky Portášky má 3 místa. Nelze na ni přepravit více osob, ani v případě, že se jedná o kojence v nosítkách nebo psy.
Sedačková lanovka Hnědý vrch má 4-místné sedačky. Nelze na nich přepravit více osob, ani v případě, že se jedná o kojence v nosítkách nebo psy.

Jízdenky, jejich platnost a způsob nákupu

Jízdenky, jejich platnost a způsob nákupu

Jakou platnost mají letní jízdenky? 

Jízdenky kupované na pokladně s obsluhou mají platnost pouze v jeden konkrétní den, dle přání zákazníka. 

Obousměrná jízdenka, koupená na pokladně s obsluhou je platná 8 dnů. Poslední den platnosti je vytištěný na jízdence. Během tohoto období (8 dní) je nutné jízdenku využít na jízdu nahoru i dolů. Každou z jízd je možné realizovat v jiný den. 

Jízdenky nakoupené online na skiresortcard.cz nebo v samoobslužných pokladnách sKioscích, je možné využít i po datu uvedeném během nákupu jako den platnosti (nikoliv před), tedy kdykoliv během letní sezóny. 

U obousměrných jízdenek, koupených online nebo ve sKiosku je možné první jízdu využít kdykoliv během letní sezóny, cestu zpět je ale nutné absolvovat do 8 dní od první jízdy. 

 

Jízdné do mobilu - kde ho najdu?

Při nákupu jízdenek online na skiresortcard.cz dostanete do emailu potvrzení objednávky. V něm, pod položkou „Zobrazit jízdenku“, najdete čárový kód jízdenky. Ten pak stačí přiložit k turniketu u vstupu do lanovky. Jednotlivé jízdy nelze nahrát na čipovou kartu. 

 

Jakou platnost má jízdenka na bobovku 10+1

Platnost jízdenky je 14 dnů od data zadaného při nákupu.

 

Je nutná registrace při nákupu online? 

Jednotlivé jízdy nakoupíte bez registrace. EnjoyCArd a výLETNÍ sezónku  pouze s registrací. Registraci lze zrychleně provést spojením s Facebook účtem nebo Google účtem.

Při nákupu ve sKiosku dostanete jízdenku v podobě čárového kódu vytištěného na účtence, cena jízdenky je stejná jako při nákupu na pokladně s obsluhou.

K nákupu EnjoyCard je nutná registrace v eshopu SkiResortCard.cz. Při nákupu online buďte pozorní při zadávání prvního dne platnosti EnjoyCard. Od tohoto dne je EnjoyCard platná ještě další 3 dny. Enjoycard je nahraná na čipové kartě. 

 

Co je to EnjoyCard?

EnjoyCard je letní karta na 4 dny, která obsahuje neomezené jízdy lanovkami SkiResortu, jedenkrát vstup na Stezku korunami stromů a do Aquacentra s wellness v Janských Lázních, 3 jízdy na bobovce v Peci pod Sněžkou a vstup do lanového centra Monkey Park v Peci.  Užít si můžete také minigolf, Dětský park kabinka nebo Emilův lesní svět v Janských Lázních. Neomezené je použití výletního busu, který celé území propojuje.

EnjoyCard je nahraná na plastové kartě s čipem (stejně jako zimní skipas), pomocí které procházíte turniketem u jednotlivých atrakcí. Při nákupu online buďte pozorní, platnost jsou 4 po sobě jdoucí kalendářní dny. Při nákupu volíte první den platnosti EnjoyCard. Od tohoto dne je EnjoyCard platná ještě další 3 dny. 
Pokud nemáte čipovou kartu, nevadí. Zakoupíte si ji online a na místě vyzvednete z jednoho ze sKiosků, výdejních automatů.

 

Jak je to s platností EnjoyCard na atrakcích? 

Uplatnit EnjoyCard na Stezce korunami stromů je možné pouze jedenkrát za dobu platnosti, nikoliv každý den. Stejně tak je to i s dalšími atrakcemi. 

 

Jak nakoupit EnjoyCard pro rodinu?

Po přihlášení do Vašeho účtu si do nákupního košíku vložte tolik EnjoyCard, kolik potřebujete. Každou z karet přiřaďte některému ze členů Vašeho účtu. 
Pokud ještě nemáte SkiResort Card (plastové karty s čipem), zakoupíte je v rámci online nákupu a na místě si je vyzvednete z jednoho z výdejních automatů, sKiosků.

 

Kde si vyzvednu EnjoyCard nebo výLETNÍ sezonku, kde jsou letní sKiosky?

sKiosky jsou samoobslužné pokladny a výdejní automaty, které najdete po celém SkiResortu. Online zakoupenou EnjoyCard nebo výLETNÍ sezónku si zde můžete vyzvednout po zadání kódu. 
sKiosky najdete:

*     u dolní stanice kabinkové lanovky v Janských Lázních i nahoře na Černé hoře,
*     v Peci pod Sněžkou u dolní stanice lanovky Hnědý vrch, u dolní stanice vleku Javor a na bobovce v Relaxparku,
*     ve Velké Úpě u dolní i horní stanice lanovky Portášky.  

 

Co když chci EnjoyCard pro dítě mladší 6 let? 

Na letních lanovkách SkiResortu a ve výLETNÍM busu jezdí dítě narozené v roce 2018 a mladší zdarma. Pokud přesto chcete pro takto malé dítě koupit EnjoyCard, zvolte kategorii Malé dítě.

 

Kde koupím čipovou kartu?

Čipovou kartu před nákupem nepotřebujete. Můžete si ji pořídit až v rámci nákupu online. Pokud ji přesto chcete mít v ruce předem, pak je možné ji koupit na pokladně s obsluhou na dolní stanici kabinkové lanovky v Janských Lázních. Čipová karta stojí 50 Kč a je nevratná. 

 

Můžu nakoupit více online jízdenek najednou? 

Ano

 

Co nabízí VýLETNÍ sezónka?

Je to vlastně letní "skipas". bez omezení můžete až do konce října jezdit  na všech lanovkách SkiResortu (kabinkové lanovce na Černou horu, sedačkové lanovce Portášky a sedačkové lanovce Hnědý vrch). Můžete s ní i neomezeně na Stezku korunami stromů v Janských Lázních a v ceně je i výLETNÍ autobus.  VýLETNÍ sezónka je nepřenosná, může ji používat pouze jedna, stále stejná, osoba. Prodává se ve věkových kategoriích dospělý, junior a dítě a malé dítě. Nákup je možný pouze online.

 

Jaká je platnost sezónních jízdenek a Czech skipassu?

Sezónní skipas SkiResortu je platný do konce letní sezóny, tedy do konce října.  
Czech skipas v základní verzi ve SkiResortu v létě neplatí. Ten, kdo si přikoupil platnost i na letní sezónu ve SkiResortu (za 500 Kč), může využívat bez omezení letní lanovky do konce října. 

 

K čemu je mi SkiResort Card v létě?

Při nákupu online na ni lze koupit EnjoyCard nebo výLETNÍ sezonku.

Parkování

Parkování 

Je možné zaparkovat v lokalitě SkiResortu s obytným autem? 

Na parkoviště v areálech SkiResortu není možný vjezd obytným vozidlům ani na jednodenní stání. Nejbližší autokemp je v Čisté v Černém Dole a na Dolcích v Trutnově. . 

Je možné stát na parkovišti více dní? 

Osobní vozidlo může zůstat stát na parkovištích provozovaných SkiResortem i více dní. Parkovné je zpoplatněno. 

Cenová zvýhodnění a slevy

Cenová zvýhodnění a slevy 

Innogy karty

V letní sezóně slevy na Innogy kartu neposkytujeme. 

Karta hosta Krajiny pod Sněžkou

S touto kartou získáte slevu 5% při nákupu EnjoyCard a výLETNÍ sezónky online. Unikátní číslo Vaší Karty hosta je nutné vyplnit do údají v účtu SkiResortCard.cz.

ZTP

Zákazníci s kartou ZTP nemají cenové zvýhodnění na jízdném ani parkování. Zpoplatněná je i přeprava doprovodu.  

Ztráty a nálezy

V případě ztráty napište svůj dotaz na skiresort@skiresort.cz, popište ztracenou věc a nechte na sebe kontakt. 

Reklamace

Pro reklamaci služeb využijte reklamační formulář na webu skiresort.cz Vyplňte prosím všechny požadované informace. 

Půjčovny koloběžek a kol

Rezervace koloběžky online není možná, znemaná to, že již žádné nejsou k dispozici?

Výpůjčka musí být alepoň 1 den předem.  Pokud si koloběžky chcete půjčit dnes, tak rezervace online není možná. Koloběžek je na místě dostatek, jen za jejich výpůjčku zaplatíte o trochu vyšší cenu.

 

Můžu si po rezervaci online vyzvednout koloběžku na jiném místě. 

Ano je to možné, ale počítejte s poplatkem 100 Kč za 1 koloběžku.

 

Jízda na koloběžce ve dvou?

Jízda na koloběžce ve dvou je zakázaná. Koloběžka je konstruovaná pro jednu osobu do 120kg. Věřte, že děti od 6ti let jízdu na nejmenší koloběžce zvládnou. S menšími dětmi doporučujeme navštívit naše parky, kde se zabaví všichni.

 

Zvládne moje dítě jízdu na koloběžce?

Nepochybujeme o šikovnosti vašeho dítka, nicméně pamatujte, že sjezd na koloběžce vyžaduje jistou fyzickou zdatnost. Trasy jsou převážně dolů z kopce.Pokud dítko jezdí na koloběžci či kole doma a bezpečně brzdí - hurá do toho. Koloběžky máme pro děti od výšky 100 cm.

 

Co když se na koloběžce/elektrokole ztratím nebo budu mít defekt?

Na koloběžce/elektrokole jsou na řidítkách štítky s přímým telefonní číslo do půjčovny, servisní technik za vámi dorazí a
defekt odstraní.

 

Mohu si koloběžky půjčit v jedné půjčovně a vrátit v jiné?

Ano, vrácení je možné v jakékoliv naší otevřené půjčovně.

 

Co je potřebné k výpůjčce koloběžky?

K zapůjčení je nutné předložit platný doklad totožnosti. Koloběžka se půjčuje vždy s helmou. 

Poslední výpůjčka je možná 1 hodinu před koncem otvírací doby půjčovny.

 

Nevím, kam jsem si rezervoval koloběžku, jak to zjistím?

Po zaplacení objednávky Vám do e-mailu přišlo potvrzení o zaplacení a poté Vám také přišel druhý e-mail, kde máte napsán souhrn Vaší výpůjčky, kde je uveden i datum vyzvednutí a místo vyzvednutí.

 

Je možné změnit místo vyzvednutí rezervace?

Ano, kontaktujte nás na: telefonu: +420 734 153 153 nebo mailem na live@skiresort.cz

 

Potřebuji prodloužit výpůjčku / Nevrátím se včas, co dělat?

Pokud nevrátíte koloběžku včas, při vrácení vám bude naúčtován rozdíl. Pokud si chcete výpůjčku
prodloužit kontaktuje nás na telefonu +420 734 153 153

 

Jaké druhy koloběžek máte?

V nabídce máme koloběžky vhodné pro jízdu v terénu i pro jízdu po městě. 

 

Mohu si půjčit elektrokola na více dnů?

Ano, elektrokolo nám můžete přes noc vrátit a ráno si vyzvednout připravené. Nebo vám k němu
půjčíme nabíječku a elektrokolo si přes noc nabijete.

Chci koloběžky pro 15 a více lidí.

Kontaktujte nás prosím na emailu: live@skiresort.cz

SkiResort Card

Co je to SkiResortCard

je to bonusový program, jehož výhody mohou využívat pouze registrovaní uživatelé. Mezi výhody patří možnost nákup služeb se sníženou cenou anebo nabídka exklusivních produktů. Registraci lze zrychleně provést spojením s Facebook účtem nebo Google účtem.

 

Jak přiřadím kartu do svého účtu?

Pokud se čipová karta do Vašeho účtu nepřiřadila po vyzvednutí ze sKIOSKU je možné kartu přiřadit i později ve svém uživatelském prostředí "můj účet" .

 

Kde najdu číslo své karty?

Toto číslo naleznete pouze na kartě SkiResort Card těsně pod čárovým kódem. Neobsahuje žádné pomlčky.

 

Co je to číslo čipu?

Číslo čipu je unikátní číslo čipu, který je uvnitř karty. Toto číslo je dlouhé a obsahuje více pomlček, je nezbytné pro nákup skipasu nebo výLETNÍ sezónky. Číslo se do vašeho účtuu vyplní automaticky dpo zadání čísla karty pro registraci.

 

Jaké jsou výhody nákupu online?

Nemusíte čekat ve frontách u pokladny.

Získáte slevu až 30% oproti nákupu na pokladně s obsluhou.

V nabídce jsou prudukty, které na pokladně s obslouhou nenakoupíte.

Nákupujete z pohodlí domova nebo v autě.

 

Lze nakoupit více skipasů nebo EnjioyCard v rámci jednoho nákupu?

Jistě, pokud chcete nakupovat skipasy/jízdenky pro více lidí, musíte mít založenou svoji "uživatelskou Rodinu" ve svém účtu SkiResort Card. U každého člena rodiny musí být vyplněno jméno, příjmení, datum narození, popřípadě i  číslo karty SkiResort Card. 
Každému produktu v košíku potom jednoduše přiřadíte jméno a máte hotovo.

 

Ostatní

Minigolf

Provozní doba minigolfu na Formánkáchv Janských Lázních je shodná s provozní dobou hospůdky na Formánkách. Vstup je zdarma. Hole a míčky jsou k zapůjčení v provozovně hospůdy. V případě skupinové poptávky mimo provozní dobu, například firemní akce, je nutná individuální domluva přímo v provozovně hospůdky na Formánkách nebo nás kontaktujte emailem na sykora@skiresort.cz.