Nejčastější dotazy
Potřebujete poradit při nákupu jízdenek či přepravě na lanovkách SkiResortu? Než zavoláte na naši infolinku, zkuste prosím kouknout, jestli odpověď na vaši otázku nebude mezi nejčastějšími dotazy.
Provoz letních lanovek SkiResortu
V kolik jede poslední lanovka?
Pokud jede lanovka do 18 hodin, pak na poslední jízdu vyjíždí právě v 18 hodin. Odveze všechny, kteří jsou aktuálně na nástupišti na horní i dolní stanici.
Opravdu jede lanovka každou hodinu?
V každou celou odbavíme všechny cestující, kteří mají platnou jízdenku a jsou na nástupišti. Jakmile se nástupiště vyprázdní, lanovka se zastaví a následně je znovu v provozu v celou hodinu. Pokud ve frekventované dny chodí návštěvníci postupně a nástupiště se nevyprázdní, jede lanovka bez přerušení.
Převážíte lanovkou vlastní elektrokola, či běžná kola?
Všechna kola převážíme letními lanovkami bezplatně. Černohorský Express vozí kola uvnitř kabinek. Na sedačkových lanovkách jsou kola i elektrokola zavěšené na konstrukci sedačky.
Převážíte kočárky či vozíky pro dítě, nebo více dětí?
Vozíky i kočárky převážíme bezplatně. Zvládneme převést i větší vozíky pro dvě děti. Vozíky i kočárky se převáží v kabince, nebo na samostatné sedačce. Zejména při přepravě na sedačce je třeba vyndat z kočárků všechny volně uložené věci, které by během přepravy mohly vypadnout. V kočárku během přepravy nesmí být ani děti. U menších dětí doporučujeme vzít si je do nosítka nebo šátku na břicho.
Přepravujete na lanovkách pejsky?
Psy přepravujeme bezplatně na všech letních lanovkách. Pes musí mít vodítko a náhubek po celou dobu přepravy, stejně jako je to běžné v autobuse, nebo ve vlaku. Za bezpečnost přepravovaného zvířete odpovídá majitel.
Musí skupina rezervovat jízdu na lanovce předem?
Ani větší skupiny nepotřebují pro přepravu lanovkou rezervaci, pokud jde o přepravu v běžné provozní době.
Lze si objednat mimořádnou jízdu lanovky?
Mimo běžnou provozní dobu je možné sjednat mimořádnou jízdu lanovky, která je zpoplatněná. Pro více informací kontaktujte obchod@skiresort.cz
Jak je to s přepravou vozíčkářů a ZTP
Přeprava vozíků včetně těch elektrických je možná v kabinkové lanovce. Díky nájezdové rampě na dolní i horní stanici dokážeme na Černou horu vyvést i zákazníka s velkým pohybovým omezením. Přepravu elektrického vozíku je třeba hlásit obsluze při příchodu k odjezdu. Přeprava vozíku je zdarma.
Na sedačkových lanovkách přepravujeme pouze běžné vozíky bez elektrického pohonu, kdy vozík je vyvezen na samostatné sedačce. Handicapovaná osoba ale musí být schopná na lanovku sama nastoupit a z lanovky vystoupit.
Zákazníci s kartou ZTP nemají cenové zvýhodnění na jízdném ani parkování. Zpoplatněná je i přeprava doprovodu.
Jízdenky, jejich platnost a způsob nákupu
Jakou platnost mají letní jízdenky?
Pokud si kupujete jízdenku na lanovku na kamenné pokladně, automaticky dostanete jízdenku na daný den. Je ale možné před nákupem požádat pokladní, aby vám jízdenku vystavila na jiný den, než je ten aktuální.
Obousměrná jízdenka, koupená na kamenné pokladně, je platná 8 dní včetně. Poslední den platnosti je vytištěný na jízdence. Během tohoto období (8 dní) je nutné jízdenku využít na jízdu nahoru i dolů. Každou z jízd je možné realizovat v jiný den.
Jízdenky nahoru a dolů, koupené na samoobslužné pokladně (sKiosku) nebo online na skiresortcard.cz, je možné využít jedenkrát po datu uvedeném během nákupu jako den platnosti (nikoliv před) a kdykoliv během letní sezóny.
U obousměrných jízdenek, koupených online nebo ve sKiosku, je možné první jízdu použít kdykoliv během letní sezóny, cestu zpět je ale nutné absolvovat do 8 dní od první jízdy.
Jakou platnost má TourPAS?
TourPAS koupený na kamenné pokladně platí na 4 po sobě jdoucí dny. I zde si můžete první den platnosti zvolit, pokud to v předstihu nahlásíte pokladní před nákupem.
U TourPASu koupeného online nebo v samoobslužné pokladně (sKiosku) si zákazník volí první den platnosti již při nákupu.
Jízdné do mobilu - kde ho najdu?
Při online nákupu jízdenek na skiresortcard.cz dostanete do emailu potvrzení objednávky. V něm, pod položkou „Zobrazit jízdenku“, najdete čárový kód jízdenky. Ten pak stačí přiložit k turniketu u vstupu do lanovky.
Je nutná registrace při nákupu online?
Pro nákup jednotlivé jízdy na lanovku (nahoru, dolů, obousměrná), nebo TourPASu není nutné se registrovat v SkiresortCard. Jízdenka je elektronická a dostanete ji do emailu. K turniketu přikládáte mobilní telefon, na kterém si zobrazíte čárový kód z emailu, nebo vytištěný čárový kód.
Při nákupu ve sKiosku dostanete jízdenku v podobě čárového kódu vytištěného na účtence.
K nákupu EnjoyCard je nutná registrace nakupujícího v eshopu SkiResortCard.cz. Registraci lze zrychleně provést spojením s Facebook účtem, Google účtem, nebo údaje vyplnit.
Jaký je rozdíl mezi TourPasem a EnjoyCard
TourPAS slouží pouze pro přepravu osob lanovkami SkiResortu. Platí 4 po sobě jdoucí dny. Lanovky je možné využít bez omezení počtu jízd.
S EnjoyCard máte navíc možnost využít vstupy na atrakce v Janských Lázních a Peci pod Sněžkou a přepravit se turistickým autobusem TourBUSem. Platí také 4 po sobě jdoucí dny.
Jak je to s platností EnjoyCard na atrakcích?
Uplatnit EnjoyCard na Stezce korunami stromů je možné pouze 1 za dobu platnosti, nikoliv každý den. Stejně tak je to i s dalšími atrakcemi. Při nákupu online buďte pozorní při zadávání prvního dne platnosti EnjoyCard. Od tohoto dne je EnjoyCard platná ještě další 3 dny.
Jak nakoupit EnjoyCard pro rodinu?
Jako nakupující se musím přihlásit na skiresortcard.cz. Ve svém uživatelském účtu v záložce „Účty členů rodiny“ založím jednotlivé členy a u nich vyplním datum narození.
Můžu nakoupit pro kamarády, pokud si je založím jako člena rodiny a vyplním datum narození.
Následně v záložce „Vstupenky“ volíte EnjoyCard, nakoupíte potřebný počet a přiřadíte je k vybraným členům rodiny.
Kde si vyzvednu EnjoyCard, kde jsou letní kiosky?
sKiosky jsou samoobslužné pokladny a výdejní automaty, které najdete u všech letních lanovek. Online zakoupenou EnjoyCard si zde můžete vyzvednout po zadání kódu. sKiosky najdete u kabinkové lanovky v Janských Lázních, na Černé hoře, v Peci pod Sněžkou u dolní stanice lanovky Hnědý vrch, ve Velké Úpě u dolní stanice lanovky i na Portáškách. Jeden sKiosek je navíc v Peci umístěn i u vleku Javor, kam je možné dojet autem pro snadnější vyzvednutí kdykoliv. Mapu i výčet sKiosků najdete zde.
Jak postupovat, když chci EnjoyCard pro dítě mladší 6 let?
Na letních lanovkách SkiResortu a v TourBUSu jezdí dítě narozené v roce 2017 a mladší zdarma. Pokud přesto chcete pro takto malé dítě koupit EnjoyCard, pak je třeba v nastavení účtu ve skiresortcard.cz u členů rodiny u tohoto dítěte zadat rok narození 2016 a nakoupit v kategorii Dítě.
Kde koupím čipovou kartu?
Čipovou kartu před nákupem EnjoyCard nepotřebujete. Můžete si ji pořídit až v rámci nákupu produktu EnjoyCard. Pokud ji přesto chcete mít v ruce předem, pak je možné ji koupit na kamenné pokladně na dolní stanici kabinkové lanovky v Janských Lázních a dolní stanici sedačkové lanovky ve Velké Úpě. Čipová karta stojí 50 Kč a je nevratná.
Mám skipas ze zimy, můžu na něj nakoupit EnjoyCard?
Čipovou kartu, která v zimě slouží jako skipas, je možné použít i v létě pro nákup EnjoyCard. Stačí vybrat produkt a následně ho přiřadit k dané kartě.
Liší se cena produktů podle místa nákupu?
Nejvýhodnější cena jízdenek a TourPASu je při nákupu online na skiresortcard.cz nebo v samoobslužné pokladně sKiosku.
Můžu nakoupit více online jízdenek najednou?
V rámci jednoho nákupu je možné nakoupit jízdenky pro více osob.
Jaká je platnost sezónních jízdenek a Czech skipassu?
Sezónní skipas SkiResortu je platný do konce letní sezóny, tedy do konce října.
Czech skipas v základní verzi ve SkiResortu v létě neplatí. Ten, kdo si přikoupil platnost i na letní sezónu ve SkiResortu (za 500 Kč), může využívat bez omezení letní lanovky do konce října.
Parkování
Je možné zaparkovat v lokalitě SkiResortu s obytným autem?
Na parkoviště v areálech SkiResortu není možný vjezd obytným vozidlům ani na jednodenní stání. Nejbližší autokemp je v Čisté v Černém Dole a na Dolcích v Trutnově.
Je možné stát na parkovišti více dní?
Osobní vozidlo může zůstat stát na parkovištích provozovaných SkiResortem i více dní.
Cenová zvýhodnění a slevy
Innogy karty
V letní sezóně slevy na Innogy kartu neposkytujeme.
Karta hosta Krajiny pod Sněžkou
S platnou kartou je možné nakoupit EnjoyCard online na skiresortcard.cz s 20% slevou. Při nákupu je nutné zadat číslo platné karty hosta.
ZTP
Zákazníci s kartou ZTP nemají cenové zvýhodnění na jízdném ani parkování. Zpoplatněná je i přeprava doprovodu.
Ztráty a nálezy
V případě ztráty napište svůj dotaz na skiresort@skiresort.cz, popište ztracenou věc a nechte na sebe kontakt.
Reklamace
Pro reklamaci služeb využijte reklamační formulář na webu skiresort.cz Vyplňte prosím všechny požadované informace.